MyNewsHub Terbaik!!




Salam Kawan2 semua (",)
 
Meh la sini!! ada cerita tergempak nie..HeHeHe!! Nak bergosip la pasal MyNewsHub..! Ha'a..Tahu kah anda? yang kita ada satu portal berita rasmi secara percuma dalam talian! semua klik sahaja dan hanya di hujung jari anda. Terpantas dan berita terkini! kalau dulu setiap pagi saya selalu buka berita online seperti Metro, Berita Harian dan Kosmo. Tapi sejak ada portal rasmi dari MyNewsHub saya sudah mula terpikat dan jatuh cinta untuk membaca dan mengikutinya setiap hari dengan kandungan portal yang disediakan..memang best!! mudah dan menarik. Ianya juga boleh di ikuti dalam dwibahasa iaitu Bahasa Melayu atau Bahasa Inggeris.

A'ah A'ah A'ah!! bukan itu sahaja, Tapi MyNewsHub juga telah menyediakan beberapa peraduan sebelum ini dengan hadiah yang menarik dan cukup lumayan antaranya Online New Hunt sehingga 3 bersiri + Komen dan Menang + Jom Share dan Win dan yang terkini dan sedang berlangsung adalah Peraduan Advertorial memang Best + Online News Hunt (edisi mini). Antara juga paparan yang terdapat dalam portal ini  MyNewsHub telah menyediakan ruangan seperti (sila klik) Perbincangan + Perspektif + Wawancara + Ekspresi Kembara dan Personality MyNewsHub.

Video MyNewsHub Terbaik! (created by: Me )



So? apa tunggu lagi weii..meh lah kita pakat ramai2 kita klik "LIKE" di laman Facebook MyNewsHub di www.facebook.com/mynewshub dan ikuti berita setiap hari di laman web rasmi www.mynewshub.my 



MyNewsHub TERBAIK!!! *_^


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Saya Jual - Ikan Masin Sabah Terbaik

BERCUTI KE TOKYO, JEPUN MUSIM LURUH - PART 1

TRAVEL SOLO KE BANGKOK, THAILAND - PART 1