JELAJAH HATYAI - KRABI - PHUKET, THAILAND 2016



HaHaHaHa!

Tiba plak aku Gelak kan, kau dh kenapa?..adoii nk minta maaf la kat korg semua, lama aku tak update BloG ni, Tp dont worry..everyday aku akan cek blog ni nk reply komen kawan2 ok. 

Cuma busy dengan kerja dan sifat malas aku tu bila dh tak ada mood nk sentuh blog, malas tu tahap gaban sangat. Betullah apa orang cakap, "kalau kau malas apa benda pon kau tak boleh nak buat". So, aku akui!

Ok aku nak direct to the point nak cerita pasal aku experienced dan journey aku masa travel backpack dengan kawan-kawan aku bulan April yang lalu. Sekarang dh bulan 8, ok dah 4 bulan pending..HaHaHa! Rugilah klu tak share dlm blog ni kan, kot bermanfaat pd kwn2 yang nak ke Thailand khususnya kat Hatyai, Krabi dan Phuket. :-p


















Comments

Popular posts from this blog

Saya Jual - Ikan Masin Sabah Terbaik

BERCUTI KE TOKYO, JEPUN MUSIM LURUH - PART 1

TRAVEL SOLO KE BANGKOK, THAILAND - PART 1