Marhaban Ya Ramadan



Salam Semua (",)

Ramadan Tiba..Ramadan Tiba..Ramadan Tiba
Marhaban Ya Ramadan..Marhaban Ya Ramadan..^^




Ya Allah!! what can i say..Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah!! Engkau pertemukan ako jua dengan Ramadan kali ini...really touching T_T Hamba mu ini sering merindui akan kehadirannya. Marhaban Ya Ramadhan... Harapan ku semoga Ramadan Kali ini adalah yang TERBAIK dan penuh MAKNA!! Inshaallah. (",) 

Dan Janganlah kita sia2 kan "Jackpot" dan Bonus yang Allah telah anugerahkan pada kita semua untuk bertemu di Bulan Ramadan ini. Banyak kelebihan di Bulan Ramadan yang harus kita ketahui dan pahala yang berlipat kali ganda. I was so Nervous and Excited now...HuHuHu. I'm Happy utk bertemu Ramadan kali ini dan ingin kan yang terbaik! Target mcm tahun2 lepas Tak boleh tinggalkan Puasa walaupon sehari dan Solat 5 waktu..dan banyakkanlah membaca Al-Quran serta sedekah amal jariah.

Opik - Ramadan Tiba


Ramadan is blessed of month and may Allah showering HIS blessing and grant you forgiveness in this holy month..what i wanna say is. Apologize to all my friends and i am so sorry if i have done something wrong or say something wrong, i wish you all to forgive me and make this Ramadan go with all our sins and mistakes, love you all my friends and wish you happy Ramadan :) 

Akhir Kalam..Selamat Berpuasa Semua!! ^_^




Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Saya Jual - Ikan Masin Sabah Terbaik

BERCUTI KE TOKYO, JEPUN MUSIM LURUH - PART 1

TRAVEL SOLO KE BANGKOK, THAILAND - PART 1