Maher Zain..why His so Special?

Buat pertama kalinya!! 
saya mengenali Maher Zain hasil video klip "The Chosen One" sharing dari kawan2 di Facebook, bermula daripada itu la saya ingin mengenali siapa dia Maher Zain?, dengan pakej suara yang sedap dan paras rupa yang "Handsome" hehehe sejuk je mata memandang..mungkin ini lah pancaran sinar cahaya ke wajah Maher Zain yang Allah hendak tunjukkan dari perubahan dia untuk bertaubat dan berdakwah sejak kisah-kisah silamnya dahulu. 

Ramai kawan2 dan orang bertanyakan kepada saya," siapa itu Maher Zain Mat?" dulu la
Huhuhu..kadang2 panas juga dibuatnya dan Geram pun ada dengan Genk2 nie, 
sbb mayb dorg X pernah kenal Maher Zain pada masa itu dan dengar serta menghayati setiap Lagu2 dan klip video yang cuba di sampaikan oleh Maher Zain yang masa itu sedang meningkat dengan lagu beliau berjudul "Insha Allah".

Memang TOUCHING Habis saya masa tue, Terus terang saya katakan, saya tidak pernah seFANATIK masa itu dan ada sampai kawan2 yang lain mengatakan n menggelarkan yang saya ini obses sekali dgn Maher Zain dan adik Maher Zain HeHeHe (",)..

Ya! saya Tidak nafikan..saya memang OBSES dan meminati  Maher Zain pada masa itu dan sampai selama-lamanya [Insha Allah] dan buat julung2 kalinya dalam hidup ku ini untuk sanggup membeli tiket dan album CD beliau berjudul [Thank you Allah] dan telah menghadiri konsert Maher Zain pada 15hb Okt ini di MBSA Shah alam dan 2nd Konsert dia pada 26 Februari 2011 di Stadium Melawati Shah Alam..bagi saya lagu2 yang disampaikan adalah berunsur kepada KETUHANAN dan banyak memuji Baginda Rasulullah S.A.W [ Alhamdulillah ] dan setiap lirik dan lagu2 yang disampaikan selalu menyentuh perasaan saya! DAN dari situlah bermulanya saya mencuba untuk mengenali beliaui siapakah Maher Zain ini dan apakah keistimewaan beliau? klik sini..I Love You My Beloved BROTHER Mz.


Insha Allah-Maher Zain




Everytime you feel like you cannot go on
You feel so lost
That your so alone
All you is see is night
And darkness all around
You feel so helpless
You can’t see which way to go
Don’t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side

Insha Allah x3
Insya Allah you’ll find your way
Everytime you commit one more mistake
You feel you can’t repent
And that its way too late
Your’re so confused, wrong decisions you have made
Haunt your mind and your heart is full of shame
Don’t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insha Allah
x3
Insya Allah you’ll find your way
Insha Allah
x3
Insya Allah you’ll find your way
Turn to Allah
He’s never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray
OOO Ya Allah
Guide my steps don’t let me go astray
You’re the only one that showed me the way,
Showed me the way
x2
Insha Allah
x3
Insya Allah we’ll find the way

Comments

Popular posts from this blog

Saya Jual - Ikan Masin Sabah Terbaik

BERCUTI KE TOKYO, JEPUN MUSIM LURUH - PART 1

TRAVEL SOLO KE BANGKOK, THAILAND - PART 1